החיפוש על משרה במרחק 50 קילומטרים מ الطيبة، إسرائيل

  1. סוג
    משרה מלאה
    משרה
    مدير/ة عمليات
    תמונה
    מיקום
    כל מקום
    תאריך פרסום
    23/5 2024

      פרטי משרה

    תוכן עמוד זה לא נמצא באותה שפה שבחרת לגלוש.

    דרוש/ה מנהל/ת תפעול בפתח תקווה לחברה מובילה בתחום הבנייה הרוויה למגורים

    במסגרת התפקיד-
    אחריות על מחלקת רכש לוגיסטיקה בדק ושירות, בנית תהליכים חוצי ארגון במחלקות שונות בחברה.
    ממשקים עם מנהלי החטיבות והמחלקות השונות.

    דרישות-
    ✅ השכלה כמהנדס תעו"נ/ בניין- חובה.
    ✅ לפחות 5 שנות ניסיון בענף הבנייה- חובה
    ✅ניסיון קודם בתחום התפעול בחברת בנייה- חובה
    בציון מספר משרה 5039
    המשרה פונה לנשים ולגברים כאחד!


  2. סוג
    משרה מלאה
    משרה
    مهندس/ة جودة
    תמונה
    מיקום
    כל מקום
    תאריך פרסום
    23/5 2024

      פרטי משרה

    תוכן עמוד זה לא נמצא באותה שפה שבחרת לגלוש.

    לחברה מובילה בבקרת איכות דרוש מהנדס עם ניסיון בתחום תכנון תשתיות ובקרת איכות בתכנון לתפקיד מאתגר של ניהול מערך בקרת איכות של כל יועצי התכנון , כתיבת נהלים וטופסי בקרה והשתתפות בישיבות דו שבועיות בחיפה ובהרצליה.


  3. סוג
    משרה מלאה
    משרה
    مهندس/ة مدني/ة
    תמונה
    מיקום
    כל מקום
    תאריך פרסום
    23/5 2024

      פרטי משרה

    תוכן עמוד זה לא נמצא באותה שפה שבחרת לגלוש.

    דרוש/ה סמנכ"ל/ית ביצוע באזור המרכז והשרון לחברה מובילה בתחום הבנייה הרוויה למגורים

    תיאור התפקיד-
    ניהול שוטף של הביצוע בחברה תוך שמירה על צביון החברה ובדגש על הקפדה באיכויות, לוחות הזמנים וביעדי התקציב כפי שנקבעו.
    השתלבות בפרויקטים שנמצאים בהליכי ביצוע תוך ליווי צמוד עד לסיומם ומסירתם ותוך הטמעת נהלי עבודה ותהליכי עבודה.
    ניהול מערך התקשרויות מול קבלנים וספקים, ניהול חשבונות שוטפים בשיתוף עם מנהלי הפרויקטים בחברה.
    עבודה בצמוד למנכ"ל החברה.

    דרישות-
    ✅ מהנדס.ת אזרחי.ת / מהנדס.ת בניין- חובה
    ✅ ניסיון של 3-5 שנים בתפקיד סמנכ"ל/ית ביצוע או מנהל/ת אזור בחברה מבצעת- חובה
    ✅ ניהול עליון וישיר של מחלקות הביצוע, איכות, הנדסה, בטיחות
    בצירוף מספר משרה 5040
    המשרה פונה לנשים ולגברים כאחד!


  4. סוג
    משרה מלאה
    משרה
    Senior Software Engineer
    Applied Materials
    תמונה
    מיקום
    כל מקום
    תאריך פרסום
    23/5 2024

      פרטי משרה

    תוכן עמוד זה לא נמצא באותה שפה שבחרת לגלוש.


  5. סוג
    משרה מלאה
    משרה
    مسؤول/ة ميزانية
    תמונה
    מיקום
    כל מקום
    תאריך פרסום
    23/5 2024

      פרטי משרה

    תוכן עמוד זה לא נמצא באותה שפה שבחרת לגלוש.


  6. סוג
    מרובה
    משרה
    مركز/ة
    جمعية التفاح
    תמונה
    מיקום
    כל מקום
    תאריך פרסום
    23/5 2024

      פרטי משרה

    תוכן עמוד זה לא נמצא באותה שפה שבחרת לגלוש.


  7. סוג
    משרה מלאה
    משרה
    Clinical Services Specialist
    תמונה
    מיקום
    כל מקום
    תאריך פרסום
    22/5 2024

      פרטי משרה

    Department: Global Programs
    Position Reports To: Quality Improvement Specialist
    Location: East Jerusalem

    Overview: USAID’s Momentum Country and Global Leadership (MCGL) award is a USAID funded global award, that works in tandem with country governments and local nongovernmental organizations to provide targeted technical and capacity development assistance and contribute to the global technical leadership and policy dialogue on improving measurable outcomes for maternal, reproductive, newborn and child health, and voluntary family planning.
    MCGL is seeking a Clinical Services Specialist to support technical depth, vision, guidance and expertise in quality case management for an upcoming USAID program in East Jerusalem, the East Jerusalem Hospital Network (EJHN). EJHN comprises six non-profit, charitable hospitals that have a long history of providing services to patients from East Jerusalem, the West Bank and Gaza hospitals in East Jerusalem. The EJHN program will support hospitals within the network to diversify income streams and improve quality of services for patients from the West Bank, Gaza and East Jerusalem. This position reports to the Quality Improvement Specialist.

    Responsibilities
    • Support the design and implementation of interventions to improve quality of services.
    • Support ongoing capacity-building activities for East Jerusalem Hospital Network facility staff
    • Support coordination and administration of virtual and/or in-person activities
    • Represent the projects to stakeholders
    • Build close working relationships with key stakeholders
    • Ensure high-quality training of clinical mentors and frontline health workers
    • Ensure data collection and reporting tools are implemented consistently
    • Contribute to program reporting and related documentation needs for assigned technical areas
    • Participate in stakeholder meetings and deliver presentations, as needed
    • Facilitate initial assessment, analysis and action plan for improvement of service delivery.
    • Facilitate the mentoring visits for quality improvement, learning and data strengthening at the hospitals.
    • Take active part in the implementation of capacity building initiative and support the EJHN partners. Lead the development/review of evidence-based clinical training materials and relevant communication materials and ensure their use.
    • Lead the development of clinical monitoring programs to asses staff knowledge and practical proficiency in executing clinical procedures and conducting clinical assessment.
    • Integrate clinical monitoring program with the overall quality management program to ensure safety and facilitate improvement.
    • Help develop a capacity building program focused on mitigating needs, deficiencies and risk
    • Implement remedial measures identified to address the above and measure impact
    • Other duties, as assigned

    Required Qualifications:
    Clinical degree in medicine; post-graduate training in emergency medicine or infectious diseases will be an advantage; 5to 6 years of relevant work experience in the West Bank, Gaza, or East Jerusalem
    Experience planning and working in clinical care settings within public health programs; experience in contact tracing and/or infection prevention and control program preferred
    Demonstrated experience working with USAID programs and familiarity with USG reporting requirements
    5 to 6 years’ experience in management, operational and technical expertise with a preference in public health program implementation
    Familiarity with the East Jerusalem health systems and reporting structure and demonstrated ability to collaborate with government level officials to strengthen program implementation
    Demonstrated ability in working and collaborating with a wide range of local and international partner organizations
    Excellent skills in clinical decision making, facilitation, team building and coordination
    Excellent writing and communications skills, including demonstrated technical writing skills for publication
    Fluency in English

    Jhpiego offers competitive salaries and a comprehensive employee benefits package.
    Applicants must submit a single document to include: cover letter, resume, and references to the below email address by Wednesday May 29,2024.
    For further information about Jhpiego, visit our website at www.jhpiego.org
    Note: The successful candidate selected for this position will be subject to a pre-employment background investigation.
    Jhpiego is an Affirmative Action/Equal Opportunity Employer
    Jhpiego, a Johns Hopkins University affiliate, is an equal opportunity employer and does not discriminate on the basis of gender, marital status, pregnancy, race, color, ethnicity, national origin, age, disability, religion, sexual orientation, gender identity or expression, veteran status, other legally protected characteristics or any other occupationally irrelevant criteria. Jhpiego promotes Affirmative Action for minorities, women, individuals who are disabled, and veterans.


  8. סוג
    משרה מלאה
    משרה
    Health Workforce Development Specialist
    תמונה
    מיקום
    כל מקום
    תאריך פרסום
    22/5 2024

      פרטי משרה

    Department: Global Programs
    Position Reports To: Project Director
    Location: East Jerusalem

    Overview: USAID’s Momentum Country and Global Leadership (MCGL) award is a five-year USAID funded global award, that works in tandem with country governments and local nongovernmental organizations to provide targeted technical and capacity development assistance and contribute to the global technical leadership and policy dialogue on improving measurable outcomes for maternal, reproductive, newborn and child health, and voluntary family planning.

    MCGL seeks a Health Workforce Development Specialist to provide technical depth, vision, guidance and expertise in human resources for health management and leadership, management, for an upcoming USAID-funded project in the East Jerusalem Hospital Network (EJHN). The project will be focused on building the capacity of EJHN hospitals through the provision of technical, financial, and management strengthening support. This support will enable hospitals within the network to diversify income streams and improve the service provision for patients from the West Bank, Gaza and East Jerusalem. This position reports to the Project Director.

    Responsibilities:
    • Serves as Key Personnel for all Health Workforce Development activities.
    • Designs and manage health workforce development interventions customized to the needs of each hospital with the aim of improving performance.
    • Designs pre and post-employment interventions including to improve staff retention
    • Designs and help establish a scholarship program for medical doctors and nurses.
    • Leads development of locally-adapted approaches for and building capacity on health workforce planning and long-term forecasting of HR needs.
    • Develops and implement innovative deployment, motivation, and retention schemes that address workforce shortages and high turnover rates, including gender-related challenges in the system
    • Designs, reviews, and implement performance-based evaluation for healthcare workers in collaboration with key stakeholders
    • Creates defined pathways and services for employees to help develop their skills to grow and purse other professional opportunities.
    • Identifies and address needed services that may be missing.
    • Guides the establishment of a marketing protocol.
    • Developing a process for workforce development needs; support the establishment of a strong partnerships
    • The position focuses on program & operational leadership and management; building external relationships, knowledge management, and resource development.

    Required Qualifications:
    • At least 10 years’ experience in workforce development in hospital settings with experience with private hospitals
    • Master’s degree in public health, human resource development/ management, training, public administration or closely related field.
    • Minimum of 10 years of demonstrated experience on human resource management, managing operational, project management or administrative duties for U.S. Government-funded projects or other internationally funded projects
    • Experience with improving staff retention
    • Experience with U.S. Government-funded or other donor-funded projects required.
    • Experience developing or implementing pre-service education, in-service training, continuing professional development curricula and programs, for healthcare workers is highly desired
    • At least 5 years of experience supervising staff and managing expectations and performance.
    • Strong interpersonal, verbal and written communications, teamwork and partnering abilities.
    • Demonstrated computer skills in MS Office Suite applications, including Word, Excel, and Access.

    Jhpiego offers competitive salaries and a comprehensive employee benefits package.
    Applicants must submit a single document to include: cover letter, resume, and references to the below email address by Wednesday May 29,2024:

    For further information about Jhpiego, visit our website at www.jhpiego.org
    Note: The successful candidate selected for this position will be subject to a pre-employment background investigation.
    Jhpiego is an Affirmative Action/Equal Opportunity Employer
    Jhpiego, a Johns Hopkins University affiliate, is an equal opportunity employer and does not discriminate on the basis of gender, marital status, pregnancy, race, color, ethnicity, national origin, age, disability, religion, sexual orientation, gender identity or expression, veteran status, other legally protected characteristics or any other occupationally irrelevant criteria. Jhpiego promotes Affirmative Action for minorities, women, individuals who are disabled, and veterans.


  9. סוג
    משרה מלאה
    משרה
    Hospital Administration Specialist
    תמונה
    מיקום
    כל מקום
    תאריך פרסום
    22/5 2024

      פרטי משרה

    Job Description
    Hospital Administration Specialist Position

    Department: Global Programs
    Position Reports To: Project Director
    Location: East Jerusalem

    Overview: USAID’s Momentum Country and Global Leadership (MCGL) award is a USAID funded global award, that works in tandem with country governments and local nongovernmental organizations to provide targeted technical and capacity development assistance and contribute to the global technical leadership and policy dialogue on improving measurable outcomes for maternal, reproductive, newborn and child health, and voluntary family planning.

    MCGL seeks a Hospital Administration Specialist (HAS) to provide technical depth, vision, guidance and expertise in hospital management for a two-years USAID program in East Jerusalem, the East Jerusalem Hospital Network (EJHN). EJHN comprises six non-profit, charitable hospitals that have a long history of providing services to patients from East Jerusalem, the West Bank and Gaza hospitals in East Jerusalem. The EJHN program will support hospitals within the network to diversify income streams and improve quality of services for patients from the West Bank, Gaza and East Jerusalem. This position reports to the Project Director.

    Responsibilities:
    • Serves as Key Personnel for all hospital administrative activities.
    • Oversee the design and implementation of EJHN program hospital management activities in line with the project objectives and approved workplan.
    • Leads the planning and coordination of project activities with the EJHN hospitals and other stakeholders to ensure timely implementation.
    • In collaboration with EJHN hospital managers, implement EJHN program activities to strengthen hospital operations with a focus on:
    o Planning budgets, establishing rates for services, optimizing insurance billing
    o Coordinating hospital financial reporting and analysis to inform financial and management decision-making
    o Development and implementation of effective policies for all operational procedures
    o Reviews expenses and suggest cost-effective alternatives
    o Reducing unnecessary costs and optimizing organizational productivity through new administrative and other hospital work flows
    o Ensuring the availability of updated healthcare procedures and regulations in EJHN hospitals
    o Human resource administration including interdepartmental coordination
    o Building maintenance and operations in compliance with local regulations
    o Review the utilization of assets and technology in line with provision of care to include the diagnostic services, inpatient beds, facilities, and staff to ensure the optimization.
    • Reviews the EJHN program activities to ensure that they are on track and communicate regularly with the program management team about progress.
    • Facilitate the preparation of EJHN program reports, communications and presentations.
    • Supports EJHN program work plan development and reporting processes in close collaboration with the Project Director and project team
    • With the Project Director represent Jhpiego and the project’s progress, achievements and lessons learned to health officials, key stakeholders, and through meetings and presentations.
    Required Qualifications:
    • Master’s degree in hospital administration or related field from an accredited university
    • Minimum of 10 years of demonstrated experience in hospital administration
    • Previous experience implementing management reforms in hospitals
    • Previous experience working in hospitals on insurance billing-related issues.
    • Strong interpersonal, team work, verbal and written communications skills
    • Demonstrated computer skills in MS Office Suite applications, including Word, Excel, and Access.
    • Arabic and English fluency
    Preferred qualifications:
    • Experience with U.S. Government-funded or other donor-funded projects required.
    • Strong knowledge of local regulatory standards governing health care facilities

    Jhpiego offers competitive salaries and a comprehensive employee benefits package.
    Applicants must submit a single document to include: cover letter, resume, and references by Wednesday May 29,2024 to the below email address.

    For further information about Jhpiego, visit our website at www.jhpiego.org
    Note: The successful candidate selected for this position will be subject to a pre-employment background investigation.
    Jhpiego is an Affirmative Action/Equal Opportunity Employer
    Jhpiego, a Johns Hopkins University affiliate, is an equal opportunity employer and does not discriminate on the basis of gender, marital status, pregnancy, race, color, ethnicity, national origin, age, disability, religion, sexual orientation, gender identity or expression, veteran status, other legally protected characteristics or any other occupationally irrelevant criteria. Jhpiego promotes Affirmative Action for minorities, women, individuals who are disabled, and veterans.


  10. סוג
    משרה מלאה
    משרה
    مدير/ة جمعية
    عين البستان
    תמונה
    מיקום
    כל מקום
    תאריך פרסום
    22/5 2024

      פרטי משרה

    תוכן עמוד זה לא נמצא באותה שפה שבחרת לגלוש.


  11. סוג
    משרה מלאה
    משרה
    Pricing Analyst
    תמונה
    מיקום
    כל מקום
    תאריך פרסום
    22/5 2024

      פרטי משרה

    תוכן עמוד זה לא נמצא באותה שפה שבחרת לגלוש.


  12. סוג
    משרה מלאה
    משרה
    عامل/ة مختبر
    תמונה
    מיקום
    כל מקום
    תאריך פרסום
    22/5 2024

      פרטי משרה

    תוכן עמוד זה לא נמצא באותה שפה שבחרת לגלוש.

    לבורנט/ית מעבדת תהליך עכו דרום
    טמבור

    תיאור
    • ביצוע בדיקות איכות המוצר (צמיגות החומר, גוון, משקל).
    • איסוף דוגמאות של מוצרים מרצפת הייצור.
    • דיווח על תקלות/אי התאמות בייצור.
    • ביצוע עבודות שוטפות במעבדה.

    דרישות
    • השכלה- מהנדס/הנדסאי ביוטכנולוגיה/כימיה- יתרון משמעותי
    • ניסיון בעבודה במעבדה/ רקע בכימיה – יתרון
    • שליטה ביישומי מחשב, הפעלת מכשור מעבדתי.
    • נכונות לעבודה במשרה מלאה כולל עבודה במשמרות צהריים 07:00-16:00/15:00-23:00.


  13. סוג
    משרה חלקית
    משרה
    باحث/ة اجتماعي/ة
    תמונה
    מיקום
    כל מקום
    תאריך פרסום
    22/5 2024

      פרטי משרה

    תוכן עמוד זה לא נמצא באותה שפה שבחרת לגלוש.

    مطلوب لعيادة نور (القدس جبل المكبر) باحثة اجتماعية مع خبرة على الأقل سنتين في مجال تطور الطفل
    ساعات عمل مرنة
    راتب ممتاز
    بدء العمل مباشرة
    العمل مع صناديق المرضى
    العمل حسب عدد الساعات
    وظيفة جزئية
    للاستفسار يرجى التواصل على رقم الهاتف او الايميل

  14. סוג
    משרה מלאה
    משרה
    عامل/ة اجتماعي/ة
    مؤسسة بيت الحنان
    תמונה
    מיקום
    כל מקום
    תאריך פרסום
    22/5 2024

      פרטי משרה

    תוכן עמוד זה לא נמצא באותה שפה שבחרת לגלוש.


  15. סוג
    משרה מלאה
    משרה
    منسق/ة محافظ العملاء
    תמונה
    מיקום
    כל מקום
    תאריך פרסום
    19/5 2024

      פרטי משרה

    תוכן עמוד זה לא נמצא באותה שפה שבחרת לגלוש.

    לחברה בתחום הפיננסים בירכא
    דרוש.ה רכז.ת תפעול לטיפול בתיקי לקוחות.
    התפקיד מאתגר בסביבת עבודה דינמית.
    תחילת עבודה מיידית .
    מה נדרש?
    תואר ראשון _חובה
    עקביות ויכולת ניהול משימות
    שליטה בעברית ברמת שפת אם_חובה
    שליטה בערבית ברמת שפת אם_יתרון מובהק.
    הכשרה מלאה עלינו
    תנאים למתאים. ה


  16. סוג
    מרובה
    משרה
    مدير/ة وحدة التطوير الأكاديمي
    كلية سمينار هكيبوتسيم
    תמונה
    מיקום
    כל מקום
    תאריך פרסום
    19/5 2024

      פרטי משרה

    תוכן עמוד זה לא נמצא באותה שפה שבחרת לגלוש.

    מה עושים ביום יום?
    בנייה וניהול תכנית מערכת השעות השנתית ובקרה על ביצועה
    ניהול הצוות המנהלי של היחידה וסיוע ניהולי לצוות הניהול האקדמי
    ניהול ובקרת תקציב
    ריכוז שירות ויעוץ אקדמי- מנהלי לסטודנטים
    אז מה אנחנו מחפשים….?
    השכלה אקדמאית, עדיפות לתואר שני
    ניסיון ניהולי, לרבות ניהול צוות, תקציב ותוכניות עבודה
    חשיבה מערכתית ויכולת תכנון וקבלת החלטות
    יוזמה וחשיבה יצירתית
    יכולת עבודה תחת לחץ ובריבוי משימות וממשקים
    תקשורת בין אישית טובה, תודעת שירות גבוהה
    שליטה גבוהה במערכות ממוחשבות
    היכרות עם ארגונים חינוכיים ורשויות מקומיות- יתרון
    היכרות עם מערכות אקדמיות – יתרון
    היקף משרה מלאה, נכונות לגמישות בשעות העבודה

  17. סוג
    משרה מלאה
    משרה
    مدير/ة علامة تجارية
    תמונה
    מיקום
    כל מקום
    תאריך פרסום
    19/5 2024

      פרטי משרה

    תוכן עמוד זה לא נמצא באותה שפה שבחרת לגלוש.

    דרוש/ה מנהל/ת מותג
    שליחת קורות חיים
    מס׳ משרה #309314
    סוג משרה פרסום שיווק ויחסי ציבור
    מיקום המשרה קיסריה
    לחברה גדולה גלובלית ומוכרת דרוש/ת מנהל/ת מותג.

    תחומי אחריות:

    ייצוג החברה מול המותג הבינלאומי.
    ניהול והכוונה של הפעילות המסחרית, לרבות – זמינות מלאי באתר אינטרנט ובחנויות, אסטרטגיית מבצעים, הפצות עתידיות
    ניתוח מסחרי של המכר –שיקוף למותג והנעה לפעולה מול המותג לשיפור זמינות מלאי
    חיבור בין נציגי החברה לנציגי המותג העולמי ופתרון בעיות בכל הנושאים השוטפים, תוך העברת אינפורמציה בין החברות, ופתרון בעיות איפה שהן צצות.
    תכנון תקציבים ויעדים, אנליזה ומעקב של ביצועים בפועל.
    עבודה בשיתוף פעולה מול מחלקת שיווק ומנהלת מסחור חזותי VM למקסום נראות החנויות ובהתאם לסטנדרטים.
    עבודה בשיתוף פעולה מול מחלקת דיגיטל לבניית אסטרטגיה נכונה לאתר ולהגברת המכירות והמודעות
    עבודה בשיתוף פעולה מול רשת החנויות, תוך הבטחת זמינות מלאי ויעילות תפעולית בחנויות.
    פיתוח ההון האנושי שעובד מול המותג – במטה וברשת החנויות.

    דרישות:
    ניסיון בתפעול אתרים מסחריים/ E-COMMERS
    שליטה גבוהה באנגלית.
    בעל/ת התנסחות טובה, ייצוגי/ת, מבין/ה עבודה מול ארגונים גדולים, מבין/ה איך להניע גורמים חיצוניים לפעולה.
    אקסליסט/ית
    ראיה רחבה ועבודה על הרבה משימות בו זמנית
    ניסיון בעבודה מרובת ממשקים, כולל ניהול ספקים ויכולת עבודה בצוות.

    * משרה מס׳ #309314 מיועדת לגברים ונשים כאחד

     


  18. סוג
    משרה מלאה
    משרה
    مدير/ة تسويق
    תמונה
    מיקום
    כל מקום
    תאריך פרסום
    19/5 2024

      פרטי משרה

    תוכן עמוד זה לא נמצא באותה שפה שבחרת לגלוש.

    למוסד אקדמי בצפון ת"א אנחנו מחפשים רפרנט/ית למדור פרסום!

    תיאור התפקיד:

    ניהול בקאופיס של פרויקטים שיווקיים לפי צרכי המדור והוצאתם לפועל
    ניהול הטראפיק וניתוב יומי לטיפול בבריפים בין היחידות השונות לבין הסטודיו ומנהל המדור
    ניהול ארכיון זהות מותגית ותוצרי הפרסום
    ניהול והפקת דוחות וניתוח ביצועים ממערכת הבריפים
    תקציב הפרסום- ריכוז צרכים במערכת הכספים פריורטי
    עבודה מול ספקים דפוס ומוצרי קד"מ
    דרישות:

    ניסיון של שנה לפחות בתפקיד שיווקי במשרד פרסום או אחר
    ניסיון בכתיבה שיווקית
    שליטה במושגים של הוראות סגירה לדפוס (אונליין ואופליין)
    שליטה מלאה ביישומי אופיס
    היכרות עם מערכת פריוריטי- יתרון