מנהלת משאבי אנוש- מתורגמנית

السيرة الذاتية منشورة بواسطة Nawar D. AlKhatib

نوع الوظيفة المرغوب بها:أي اختيار
مكان السكن: Jerusalem Jerusalem District, ישראל

[email protected]
الهاتف:
025328841
الجوال:
0504206027

التعريف

נוואר כטיב
שנת לידה: 1994 ,ת.ז : 206197451 ,רווקה
בעלת תואר בלשנות ולימודים רומנים ולטינו אמריקאנים, (אונ’ עברית).
 ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי ; שליטה מצוינת ב- Excel ,ובכלל תוכנות האופיס.
 חשיבה אנליטית וכושר למידה מהיר, תודעת שירות, מוטיבציה וחריצות, עבודה בצוות ותחת לו “ז, יחסי אנוש מעולים.
 זמינות גבוהה ונכונות לשעות עבודה רבות ומאומצות ; בעלת רישיון נהיגה.
 מייסדת ומתורגמנית מקצועית ב: com.clickatranslator.www

التعليم

השכלה:
2014 -2018 :תואר A.B בלשנות ולימודים רומנים ולטינו אמריקאנים, האוניברסיטה העברית ירושלים.
2016 : השתתפות בקורס שפה האיטלקית, אוניברסיטת סיינה, איטליה.
2010 : השתתפות במשלחת לצרפת- תכנית בינ”ל לשיפור מערכת החינוך.
2008 -2012 :בגרות מלאה במגמה מדעית, מכללה בירושלים.

الخبرة

ניסיון תעסוקתי:
2016-כיום : מנהלת משאבי אנוש, מרכז רפואי- שירותי בריאות כללית.
• אחריות על מערכי גיוס משאבים ועובדים למרכז.
• הכנת דוחות ייעודיים הנוגעים למשאבים אנושיים במרכז.
• פיתוח המטרות, היעדים והמערכות של מחלקת משאבי האנוש.
• בדיקה והכנה של החוזים מול העובדים של המרכז.
• ייצוג הארגון באירועים ציבוריים, ושמירת קשרי לקוחות.
2015 -2016 :עוזרת אדמיניסטרטיבית, מרכז רפואי- שירותי בריאות כללית.
• אחריות על מערך הדיווח הרפואי בכפיפות למנהל הרופאי האחראי של המרכז
• ניהול סידורי עבודה לעובדי המרכז, ביצוע מעקב יומיומי והתראה על חריגות.
• ריכוז נתונים בטבלאות Excel וניתוח נתונים סטטיסטיים .
• התנהלות מול הבנק- ביצוע פעולות מול הפקדים של הבנק (צ’קים, עמלות, הפקדות, פיקדונות)
• מעקב אחר שעות עבודה לצורך דיווח שכר.

المهارات

  • מחשב: תוכנות EXCEL וכלל תוכנות אופיס.

التخصصات

    'כאן גם לומדים'- העלאת מודעות לחשיבות ההשכלה הגבוהה, האוניברסיטה העברית (2016-2015, יחד בשביל הסביבה'- שיתוף פעולה עם מרכז MAP ומרכז פרס לשלום (2010-2009(

اللغات المتحدث بها

    איטלקית, טורקית- רמה גבוהה | צרפתית- רמה טובה., ספרדית, ערבית - רמת שפת אם | אנגלית, שפות: עברית