البحث عن وظيفة عن بعد 50 كيلومترات من فسوطة، إسرائيل

  1. النوع
    دوام كامل
    وظيفة
    مدير/ة مكتب رئيس أكاديمية القاسمي
    أكاديمية القاسمي
    الصورة
    اكتب اسم البلدة
    أي مكان
    تاريخ النشر
    26/6 2024

      تفاصيل الوظيفة


  2. النوع
    دوام جزئي
    وظيفة
    مركز/ة تعليم وعمل
    مركز نور لتطوير الفتيات والشابات
    الصورة
    اكتب اسم البلدة
    جديدة المكر
    تاريخ النشر
    26/6 2024

      تفاصيل الوظيفة


  3. النوع
    دوام جزئي
    وظيفة
    طالب/ة جامعي/ة لمديرية المساواة في فرص العمل
    وزارة الاقتصاد والصناعة
    الصورة
    اكتب اسم البلدة
    أي مكان
    تاريخ النشر
    26/6 2024

      تفاصيل الوظيفة

    תיאור התפקיד

    סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה במטלות שונות.
    התמחות בתחום העיסוק הספציפי ליחידה ושילוב הידע האקדמי החלקי לשם קידום הנושאים שבתחום האחריות.
    סיוע בתחזוק מאגרי נתונים באופן שיטתי וכן בחיפוש ובריכוז מידע לרבות הפקת דו”חות בהתאם להנחיית הממונים.
    סיוע בגיבוש של שיטות וכלים לניהול העבודה והטמעתם.
    סיוע בעבודה אדמיניסטרטיבית.
    ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.

    דרישות התפקיד

    השכלה:
    סטודנט/ית הלומד/ת במוסדות להשכלה גבוהה המוכרים על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או במוסדות להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, לרבות סטודנט/ית הלומד/ת לתואר ראשון נוסף, או לתואר שני נוסף, או סטודנט/ית הלומד/ת לתואר שלישי המוכר על-די המועצה להשכלה גבוהה.
    סטודנט/ית הלומד/ת במכינה קדם אקדמית.
    סטודנט/ית הלומד/ת בשנת השלמה לתואר שני, או סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה בשנת השלמה להסמכה לראיית חשבון.

    שימת לב – בהתאם להוראת התקשי”ר 131.11:
    יש לצרף בהגשת המועמדות אישור לימודים אקדמיים עדכני התומך בדרישות הסף, כמפורט לעיל.

    כישורים ונתונים רצויים נוספים:
    ידיעת השפות העברית והאנגלית ברמה גבוהה כדי ביטוי בכתב ובעל-פה
    ידע וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע
    ידע וניסיון עם תכנות אופיס או עם מערכות מידע רלוונטיות אחרות
    כושר ארגון, יעילות ועמידה בלחץ עבודה
    תודעת שירות ויכולת עבודה בצוות
    עבודה עם ממשקים מרובים

    היקף המשרה

    עד 120 שעות בחודש


  4. النوع
    دوام جزئي
    وظيفة
    طالب/ة جامعي/ة لمديرة الإنفاذ والقياس
    وزارة الاقتصاد والصناعة
    الصورة
    اكتب اسم البلدة
    أي مكان
    تاريخ النشر
    26/6 2024

      تفاصيل الوظيفة

    תיאור התפקיד

    סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה במטלות שונות.
    התמחות בתחום העיסוק הספציפי ליחידה ושילוב הידע האקדמי החלקי לשם קידום הנושאים שבתחום האחריות.
    סיוע בתחזוק מאגרי נתונים באופן שיטתי וכן בחיפוש ובריכוז מידע לרבות הפקת דו”חות בהתאם להנחיית הממונים.
    סיוע בגיבוש של שיטות וכלים לניהול העבודה והטמעתם.
    סיוע בעבודה אדמיניסטרטיבית.
    ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.

    דרישות התפקיד

    השכלה:
    סטודנט/ית הלומד/ת במוסדות להשכלה גבוהה המוכרים על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או במוסדות להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, לרבות סטודנט/ית הלומד/ת לתואר ראשון נוסף, או לתואר שני נוסף, או סטודנט/ית הלומד/ת לתואר שלישי המוכר על-די המועצה להשכלה גבוהה.
    סטודנט/ית הלומד/ת במכינה קדם אקדמית.
    סטודנט/ית הלומד/ת בשנת השלמה לתואר שני, או סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה בשנת השלמה להסמכה לראיית חשבון.

    שימת לב – בהתאם להוראת התקשי”ר 131.11:
    יש לצרף בהגשת המועמדות אישור לימודים אקדמיים עדכני התומך בדרישות הסף, כמפורט לעיל.

    כישורים ונתונים רצויים נוספים:
    ידיעת השפות העברית והאנגלית ברמה גבוהה כדי ביטוי בכתב ובעל-פה
    ידע וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע
    ידע וניסיון עם תכנות אופיס או עם מערכות מידע רלוונטיות אחרות
    כושר ארגון, יעילות ועמידה בלחץ עבודה
    תודעת שירות ויכולת עבודה בצוות
    עבודה עם ממשקים מרובים

    היקף המשרה

    עד 120 שעות בחודש


  5. النوع
    دوام جزئي
    وظيفة
    طالب/ة جامعي/ة لقسم الجمعيات التعاونية
    وزارة الاقتصاد والصناعة
    الصورة
    اكتب اسم البلدة
    أي مكان
    تاريخ النشر
    26/6 2024

      تفاصيل الوظيفة

    תיאור התפקיד

    סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה במטלות שונות.
    התמחות בתחום העיסוק הספציפי ליחידה ושילוב הידע האקדמי החלקי לשם קידום
    הנושאים שבתחום האחריות.
    סיוע בתחזוק מאגרי נתונים באופן שיטתי וכן בחיפוש ובריכוז מידע לרבות הפקת
    דו”חות בהתאם להנחיית הממונים.
    סיוע בגיבוש שיטות וכלים לניהול העבודה והטמעתם.
    סיוע בעבודה אדמיניסטרטיבית.
    ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.

    תיאור המשרה:
    סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה במטלות שונות.
    התמחות בתחום העיסוק הספציפי ליחידה ושילוב הידע האקדמי החלקי לשם קידום הנושאים שבתחום האחריות.
    סיוע בתחזוק מאגרי נתונים באופן שיטתי וכן בחיפוש ובריכוז מידע לרבות הפקת דו”חות בהתאם להנחיית הממונים.
    סיוע בגיבוש של שיטות וכלים לניהול העבודה והטמעתם.
    סיוע בעבודה אדמיניסטרטיבית.
    ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.

    דרישות התפקיד

    השכלה:
    סטודנט/ית הלומד/ת במוסדות להשכלה גבוהה המוכרים על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או במוסדות להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, לרבות סטודנט/ית הלומד/ת לתואר ראשון נוסף, או לתואר שני נוסף, או סטודנט/ית הלומד/ת לתואר שלישי המוכר על-די המועצה להשכלה גבוהה.
    סטודנט/ית הלומד/ת במכינה קדם אקדמית.
    סטודנט/ית הלומד/ת בשנת השלמה לתואר שני, או סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה בשנת השלמה להסמכה לראיית חשבון.

    שימת לב – בהתאם להוראת התקשי”ר 131.11:
    יש לצרף בהגשת המועמדות אישור לימודים אקדמיים עדכני התומך בדרישות הסף, כמפורט לעיל.
    כישורים ונתונים רצויים נוספים:
    ידיעת השפות העברית והאנגלית ברמה גבוהה כדי ביטוי בכתב ובעל-פה
    ידע וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע
    ידע וניסיון עם תכנות אופיס או עם מערכות מידע רלוונטיות אחרות
    כושר ארגון, יעילות ועמידה בלחץ עבודה
    תודעת שירות ויכולת עבודה בצוות
    עבודה עם ממשקים מרובים

    היקף המשרה

    עד 120 שעות בחודש


  6. النوع
    دوام جزئي
    وظيفة
    طالب/ة جامعي/ة للمكتب القانوني
    وزارة الاقتصاد والصناعة
    الصورة
    اكتب اسم البلدة
    أي مكان
    تاريخ النشر
    26/6 2024

      تفاصيل الوظيفة

    תיאור התפקיד

    •    ניסוח חוות דעת משפטיות בשאלות הנוגעות למשפט מינהלי, בתחומי האחריות של המשרד.
    •    סיוע בליווי משפטי של ועדות שונות במשרד.
    •    קיום קשר שוטף עם פרקליטויות ועו”ד חיצוניים בכל הנוגע לתביעות המטופלות על ידי לשכה משפטית.
    •     ביצוע משימות נוספות על פי דרישת הממונה.
    •    סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה במטלות שונות.
    •    התמחות בתחום העיסוק הספציפי ליחידה ושילוב הידע האקדמי החלקי לשם קידום הנושאים שבתחום האחריות.
    •    סיוע בתחזוק מאגרי נתונים באופן שיטתי וכן בחיפוש ובריכוז מידע לרבות הפקת דו”חות בהתאם להנחיית הממונים.
    •    סיוע בגיבוש של שיטות וכלים לניהול העבודה והטמעתם.
    •    סיוע בעבודה אדמיניסטרטיבית.
    •    ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.

    דרישות התפקיד

    סטודנט/ית הלומד/ת במוסדות להשכלה גבוהה המוכרים על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או במוסדות להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, לרבות סטודנט/ית הלומד/ת לתואר ראשון נוסף, או לתואר שני נוסף, או סטודנט/ית הלומד/ת לתואר שלישי המוכר על-די המועצה להשכלה גבוהה.
    סטודנט/ית הלומד/ת במכינה קדם אקדמית.
    סטודנט/ית הלומד/ת בשנת השלמה לתואר שני, או סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה .

    שימת לב – בהתאם להוראת התקשי”ר 131.11:
    יש לצרף בהגשת המועמדות אישור לימודים אקדמיים עדכני התומך בדרישות הסף, כמפורט לעיל.

    כישורים ונתונים רצויים נוספים:
    ידיעת השפות העברית והאנגלית ברמה גבוהה כדי ביטוי בכתב ובעל-פה
    ידע וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע
    ידע וניסיון עם תכנות אופיס או עם מערכות מידע רלוונטיות אחרות
    כושר ארגון, יעילות ועמידה בלחץ עבודה
    תודעת שירות ויכולת עבודה בצוות
    עבודה עם ממשקים מרובים

    היקף המשרה

    עד 120 שעות בחודש


  7. النوع
    دوام جزئي
    وظيفة
    طالب/ة جامعي/ة لقسم الموارد البشرية
    وزارة الاقتصاد والصناعة
    الصورة
    اكتب اسم البلدة
    أي مكان
    تاريخ النشر
    26/6 2024

      تفاصيل الوظيفة

    תיאור התפקיד
    סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה במטלות שונות.
    התמחות בתחום העיסוק הספציפי ליחידה ושילוב הידע האקדמי החלקי לשם קידום הנושאים שבתחום האחריות.
    סיוע בתחזוק מאגרי נתונים באופן שיטתי וכן בחיפוש ובריכוז מידע לרבות הפקת דו”חות בהתאם להנחיית הממונים.
    סיוע בגיבוש של שיטות וכלים לניהול העבודה והטמעתם.
    סיוע בעבודה אדמיניסטרטיבית.
    ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.

    דרישות התפקיד
    השכלה:
    סטודנט/ית הלומד/ת במוסדות להשכלה גבוהה המוכרים על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או במוסדות להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, לרבות סטודנט/ית הלומד/ת לתואר ראשון נוסף, או לתואר שני נוסף, או סטודנט/ית הלומד/ת לתואר שלישי המוכר על-די המועצה להשכלה גבוהה.
    סטודנט/ית הלומד/ת במכינה קדם אקדמית.
    סטודנט/ית הלומד/ת בשנת השלמה לתואר שני, או סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה בשנת השלמה להסמכה לראיית חשבון.

    שימת לב – בהתאם להוראת התקשי”ר 131.11:
    יש לצרף בהגשת המועמדות אישור לימודים אקדמיים עדכני התומך בדרישות הסף, כמפורט לעיל.

    כישורים ונתונים רצויים נוספים:
    ידיעת השפות העברית והאנגלית ברמה גבוהה כדי ביטוי בכתב ובעל-פה
    ידע וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע
    ידע וניסיון עם תכנות אופיס או עם מערכות מידע רלוונטיות אחרות
    כושר ארגון, יעילות ועמידה בלחץ עבודה
    תודעת שירות ויכולת עבודה בצוות
    עבודה עם ממשקים מרובים

    היקף המשרה
    עד 120 שעות בחודש

     

     

     


  8. النوع
    متعددة
    وظيفة
    مرشدين ومرشدات
    الصورة
    اكتب اسم البلدة
    أي مكان
    تاريخ النشر
    26/6 2024

      تفاصيل الوظيفة


  9. النوع
    دوام كامل
    وظيفة
    مدير/ة مكتب
    الصورة
    اكتب اسم البلدة
    تل أبيب
    تاريخ النشر
    26/6 2024

      تفاصيل الوظيفة


  10. النوع
    دوام جزئي
    وظيفة
    مدير/ة لتطوير المعرفة والتدريب
    الصورة
    اكتب اسم البلدة
    أي مكان
    تاريخ النشر
    26/6 2024

      تفاصيل الوظيفة

    לקרן רש”י דרוש/ה מנהל/ת פיתוח ידע והכשרות במיזם ‘קשת’
    משרה חלקית.
    תחילת עבודה – 7.7.24.
    רקע:
    קשת הוא מיזם משותף למשרד הרווחה והביטחון החברתי, קרן שוסטרמן וקרן רש”י, שמטרתו לגבש מודל מקצועי אופרטיבי לטיפול בילדים נפגעי אלימות במשפחה תוך תהליכי למידה וחקר.
    תיאור התפקיד:
    • הובלת פיתוח ידע בתחום הטיפול בילדים נפגעי אלימות במשפחה
    • הובלת תהליכי המשגה וניהול ידע, כתיבה ופיתוח של מודל טיפולי וארגוני לטיפול בילדים נפגעי אלימות במשפחה
    • עיצוב תהליכי פיתוח מקצועי לבעלי תפקידים במרכזי הטיפול ובשדה, לרבות פיתוח כלים ותוצרי למידה לקהלי יעד
    • אחריות על הנגשת הידע והפצתו בפלטפורמות ובמעגלים רלוונטיים, לרבות שותפות בארגון ימי למידה וכנסים
    • אחריות על הקמת מערך הכשרה והדרכה
    דרישות התפקיד:
    • תואר ראשון רלוונטי
    • ניסיון של 3 שנים לפחות בתהליכי פיתוח וניהול ידע
    • ניסיון בהובלת תהליכי חילוץ ידע ובניית גופי ידע
    • ניסיון בכתיבה והפקה של חומרים מקצועיים
    • היכרות עם שירותי הרווחה ותחום אלימות במשפחה או ילדים נפגעי טראומה – יתרון
    • ניסיון בהנחייה והדרכה – יתרון
    קורות חיים יש לשלוח לכתובת המייל עד לתאריך 29.6.24

  11. النوع
    دوام كامل
    وظيفة
    مدير/ة قسم مراقبة البناء في قسم الهندسة
    الصورة
    اكتب اسم البلدة
    رعنانا
    تاريخ النشر
    26/6 2024

      تفاصيل الوظيفة

    תיאור התפקיד:
    ​ניהול מחלקת הפיקוח על הבניה של הוועדה המקומית לתכנון ובניה.

    עיקרי התפקיד:
    הפעלת סמכויות אכיפה מנהליות ושיפוטיות בהתאם להוראות חוק ובהתאם להנחיות מקצועיות.
    ניהול ובקרה של פעולות הפיקוח, האכיפה הפלילית, האכיפה המנהלית, חקירות וביצוע צווים.
    הכנת תכנית עבודה שנתית הנגזרת ממדיניות האכיפה של הועדה המקומית.
    ייזום, תכנון, ניהול וביצוע פעולות האכיפה בתחום התכנון והבניה.
    פיקוח על הבניה בהיתר ומעקב אחר בניה במרחב התכנון של העיר.
    איסוף מידע מהשטח עבור מוסדות התכנון.
    מתן שירות לתושב בהיבטים של תכנון ובניה.
    אחריות לפיקוח על בניה בהיתר משלב מתן היתר בניה ועד למתן תעודת גמר.
    ניהול וביצוע בדיקות העברה בטאבו ורישוי עסקים.
    שיתוף פעולה עם גורמי אכיפה שונים, וייזום פעולות אכיפה משותפות.
    ניהול הטיפול בתלונות על עבירות בנייה בהתאם לחוק התכנון והבנייה.
    מתן הודעות על קנסות מנהליים.
    הכנת דו”חות תקופתיים והגשתם לממונה ולמנהל ביחידה הארצית.
    ניהול ביצוע סקרי בנייה ושימושים בהתאם לתיקון 116 לחוק.
    הכשרה והנחיה מקצועית של מפקחי הבניה ושמירה על כשירותם.
    מתן מענה לפניות הציבור, תושבים וגורמי חוץ, ככל הנדרש, ובכל אמצעי הפנייה אפשריים, בכל שעות הפעילות ומחוצה להם, לאורך כל השנה.
    ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום, במסגרת עבודת העירייה, ע”פ הנחיות הממונה הישיר והנהלת העירייה.
    ביצוע שעות נוספות מעבר לשעות העבודה התקניות, בהתאם להנחיית הממונה ובהתאם לצורך.

    תנאי סף:
    השכלה:
    בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ – יש להציג אישור.
    רצוי באחד או יותר מהתחומים הבאים: משפטים, הנדסת בניין/אדריכלות, הנדסאי בניין/אדריכלות, גיאוגרפיה, תואר שני בתכנון עירוני ואזורי או התמחות בלימודים עירוניים ואזוריים.
    יתרון לבעלי תואר אקדמאי שני בתחומים האמורים לעיל.
    או
    הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע”ג- 2012 – באותם תחומים – יש להציג אישור.
    או
    אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
    מועמד יחויב לסיים בהצלחה קורס הכשרה למנהלי פיקוח, לא יאוחר משנה וחצי מתחילת מינויו.
    מועמד שאינו בעל הסמכות מפקח בכיר של היחידה הארצית, יחויב בנוסף לעבור בהצלחה קורס הכשרה למפקחים בכירים, לא יאוחר משנה מתחילת מינויו.

    ניסיון מקצועי:
    עבור תואר אקדמי בהנדסה או באדריכלות – שנת ניסיון אחת לפחות בתחום הפיקוח והאכיפה כמפקח תכנון ובנייה מוסמך או כחוקר בגוף ציבורי מוכר או בפיקוח או באכיפה בתחומים סביבתיים – יש להציג אישור.
    עבור תואר אקדמי אחר – 2 שנות ניסיון בתחומים המפורטים לעיל – יש להציג אישור.
    עבור הנדסאי רשום – 3 שנות ניסיון בתחומים המפורטים לעיל – יש להציג אישור.
    עבור טכנאי מוסמך – 4 שנות ניסיון בתחומים המפורטים לעיל – יש להציג אישור.​​

    ניסיון ניהולי:
    ​ניסיון של שנתיים לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה – יתרון.


  12. النوع
    متعددة
    وظيفة
    عامل/ة اجتماعي/ة او ممرض/ة
    شركة حنان لخدمات المسنين
    الصورة
    اكتب اسم البلدة
    أي مكان
    تاريخ النشر
    26/6 2024

      تفاصيل الوظيفة

    مطلوب لشركة حنان لخدمات المسنين عامل/ة اجتماعي/ة او ممرض/ة
    للعمل في منطقة الناصرة _ الرينة _ طرعان ( مفضل من منطقة الناصرة)..
    الرجاء ارسال السيرة الذاتية على الإيميل

  13. النوع
    دوام كامل
    وظيفة
    مدير/ة مركز نور لتطوير الفتيات والشابات
    مركز نور لتطوير الفتيات والشابات
    الصورة
    اكتب اسم البلدة
    عيلوط
    تاريخ النشر
    26/6 2024

      تفاصيل الوظيفة


  14. النوع
    متعددة
    وظيفة
    عامل/ة اجتماعي/ة مع لقب ثانٍ في مجال الصحة النفسية الجماهرية
    الصورة
    اكتب اسم البلدة
    أي مكان
    تاريخ النشر
    25/6 2024

      تفاصيل الوظيفة

    لشركة “ידיד נפש” مطلوب عامل/ة اجتماعي/ة -لقب ثانٍ في مجال الصحة النفسية الجماهرية.
    للعمل في خدمة السكن المحمي بالصحة النفسية
    الوظيفة تشمل زيارات بيتية، بناء برنامج تأهيلي، ارشاد مرشدين، تواصل مع وزراة الصحة وأطر مختلفة.
    مناطق العمل: عكا/ جديدة المكر/ كرميئيل/ حيفا
    صاحب/ة مركبة ورخصة سياقة.
    شروط عمل ممتازة!
    يعطى ارشاد ومرافقة مهنية ،الانخراط بمجالات تعليم وتطور مهني بحسب الكفاءة.
    يرجى ارسال السيرة الذاتية على الإيميل

  15. النوع
    دوام كامل
    وظيفة
    مدير/ة تسويق
    الصورة
    اكتب اسم البلدة
    بتاح تكفا
    تاريخ النشر
    25/6 2024

      تفاصيل الوظيفة


  16. النوع
    متعددة
    وظيفة
    محللي/ات سلوك ومعالجين/ات
    الصورة
    اكتب اسم البلدة
    أي مكان
    تاريخ النشر
    25/6 2024

      تفاصيل الوظيفة

    مطلوب للعمل في برامج ال גפן في المدارس:
    * محللي سلوك ( מנתחי/ מעצבי התנהגות)
    * معالج بالدراما
    * معالج بالفنون
    * معالج بالحركة
    * معالج بالموسيقى
    * معالج بالتصوير
    * مرشدة فنون تشكيلية
    (الاعلان موجه للذكور والإناث)
    ارجو ارسال السيرة الذاتية للبريد الالكتروني

  17. النوع
    متعددة
    وظيفة
    عامل/ة اجتماعي/ة في مجال الحضانة
    الصورة
    اكتب اسم البلدة
    المركز
    تاريخ النشر
    25/6 2024

      تفاصيل الوظيفة


  18. النوع
    دوام كامل
    وظيفة
    محاسب/ة
    الصورة
    اكتب اسم البلدة
    بتاح تكفا
    تاريخ النشر
    25/6 2024

      تفاصيل الوظيفة