Searching Job within 50 kilometers of Tayibe, Israel

  1. Type
    Part-time
    Job
    طالب/ة جامعي/ة لمديرية المساواة في فرص العمل
    وزارة الاقتصاد والصناعة
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    26/6 2024

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:

    תיאור התפקיד

    סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה במטלות שונות.
    התמחות בתחום העיסוק הספציפי ליחידה ושילוב הידע האקדמי החלקי לשם קידום הנושאים שבתחום האחריות.
    סיוע בתחזוק מאגרי נתונים באופן שיטתי וכן בחיפוש ובריכוז מידע לרבות הפקת דו”חות בהתאם להנחיית הממונים.
    סיוע בגיבוש של שיטות וכלים לניהול העבודה והטמעתם.
    סיוע בעבודה אדמיניסטרטיבית.
    ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.

    דרישות התפקיד

    השכלה:
    סטודנט/ית הלומד/ת במוסדות להשכלה גבוהה המוכרים על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או במוסדות להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, לרבות סטודנט/ית הלומד/ת לתואר ראשון נוסף, או לתואר שני נוסף, או סטודנט/ית הלומד/ת לתואר שלישי המוכר על-די המועצה להשכלה גבוהה.
    סטודנט/ית הלומד/ת במכינה קדם אקדמית.
    סטודנט/ית הלומד/ת בשנת השלמה לתואר שני, או סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה בשנת השלמה להסמכה לראיית חשבון.

    שימת לב – בהתאם להוראת התקשי”ר 131.11:
    יש לצרף בהגשת המועמדות אישור לימודים אקדמיים עדכני התומך בדרישות הסף, כמפורט לעיל.

    כישורים ונתונים רצויים נוספים:
    ידיעת השפות העברית והאנגלית ברמה גבוהה כדי ביטוי בכתב ובעל-פה
    ידע וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע
    ידע וניסיון עם תכנות אופיס או עם מערכות מידע רלוונטיות אחרות
    כושר ארגון, יעילות ועמידה בלחץ עבודה
    תודעת שירות ויכולת עבודה בצוות
    עבודה עם ממשקים מרובים

    היקף המשרה

    עד 120 שעות בחודש


  2. Type
    Part-time
    Job
    طالب/ة جامعي/ة لمديرة الإنفاذ والقياس
    وزارة الاقتصاد والصناعة
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    26/6 2024

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:

    תיאור התפקיד

    סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה במטלות שונות.
    התמחות בתחום העיסוק הספציפי ליחידה ושילוב הידע האקדמי החלקי לשם קידום הנושאים שבתחום האחריות.
    סיוע בתחזוק מאגרי נתונים באופן שיטתי וכן בחיפוש ובריכוז מידע לרבות הפקת דו”חות בהתאם להנחיית הממונים.
    סיוע בגיבוש של שיטות וכלים לניהול העבודה והטמעתם.
    סיוע בעבודה אדמיניסטרטיבית.
    ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.

    דרישות התפקיד

    השכלה:
    סטודנט/ית הלומד/ת במוסדות להשכלה גבוהה המוכרים על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או במוסדות להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, לרבות סטודנט/ית הלומד/ת לתואר ראשון נוסף, או לתואר שני נוסף, או סטודנט/ית הלומד/ת לתואר שלישי המוכר על-די המועצה להשכלה גבוהה.
    סטודנט/ית הלומד/ת במכינה קדם אקדמית.
    סטודנט/ית הלומד/ת בשנת השלמה לתואר שני, או סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה בשנת השלמה להסמכה לראיית חשבון.

    שימת לב – בהתאם להוראת התקשי”ר 131.11:
    יש לצרף בהגשת המועמדות אישור לימודים אקדמיים עדכני התומך בדרישות הסף, כמפורט לעיל.

    כישורים ונתונים רצויים נוספים:
    ידיעת השפות העברית והאנגלית ברמה גבוהה כדי ביטוי בכתב ובעל-פה
    ידע וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע
    ידע וניסיון עם תכנות אופיס או עם מערכות מידע רלוונטיות אחרות
    כושר ארגון, יעילות ועמידה בלחץ עבודה
    תודעת שירות ויכולת עבודה בצוות
    עבודה עם ממשקים מרובים

    היקף המשרה

    עד 120 שעות בחודש


  3. Type
    Part-time
    Job
    طالب/ة جامعي/ة لقسم الجمعيات التعاونية
    وزارة الاقتصاد والصناعة
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    26/6 2024

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:

    תיאור התפקיד

    סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה במטלות שונות.
    התמחות בתחום העיסוק הספציפי ליחידה ושילוב הידע האקדמי החלקי לשם קידום
    הנושאים שבתחום האחריות.
    סיוע בתחזוק מאגרי נתונים באופן שיטתי וכן בחיפוש ובריכוז מידע לרבות הפקת
    דו”חות בהתאם להנחיית הממונים.
    סיוע בגיבוש שיטות וכלים לניהול העבודה והטמעתם.
    סיוע בעבודה אדמיניסטרטיבית.
    ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.

    תיאור המשרה:
    סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה במטלות שונות.
    התמחות בתחום העיסוק הספציפי ליחידה ושילוב הידע האקדמי החלקי לשם קידום הנושאים שבתחום האחריות.
    סיוע בתחזוק מאגרי נתונים באופן שיטתי וכן בחיפוש ובריכוז מידע לרבות הפקת דו”חות בהתאם להנחיית הממונים.
    סיוע בגיבוש של שיטות וכלים לניהול העבודה והטמעתם.
    סיוע בעבודה אדמיניסטרטיבית.
    ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.

    דרישות התפקיד

    השכלה:
    סטודנט/ית הלומד/ת במוסדות להשכלה גבוהה המוכרים על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או במוסדות להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, לרבות סטודנט/ית הלומד/ת לתואר ראשון נוסף, או לתואר שני נוסף, או סטודנט/ית הלומד/ת לתואר שלישי המוכר על-די המועצה להשכלה גבוהה.
    סטודנט/ית הלומד/ת במכינה קדם אקדמית.
    סטודנט/ית הלומד/ת בשנת השלמה לתואר שני, או סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה בשנת השלמה להסמכה לראיית חשבון.

    שימת לב – בהתאם להוראת התקשי”ר 131.11:
    יש לצרף בהגשת המועמדות אישור לימודים אקדמיים עדכני התומך בדרישות הסף, כמפורט לעיל.
    כישורים ונתונים רצויים נוספים:
    ידיעת השפות העברית והאנגלית ברמה גבוהה כדי ביטוי בכתב ובעל-פה
    ידע וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע
    ידע וניסיון עם תכנות אופיס או עם מערכות מידע רלוונטיות אחרות
    כושר ארגון, יעילות ועמידה בלחץ עבודה
    תודעת שירות ויכולת עבודה בצוות
    עבודה עם ממשקים מרובים

    היקף המשרה

    עד 120 שעות בחודש


  4. Type
    Part-time
    Job
    طالب/ة جامعي/ة للمكتب القانوني
    وزارة الاقتصاد والصناعة
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    26/6 2024

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:

    תיאור התפקיד

    •    ניסוח חוות דעת משפטיות בשאלות הנוגעות למשפט מינהלי, בתחומי האחריות של המשרד.
    •    סיוע בליווי משפטי של ועדות שונות במשרד.
    •    קיום קשר שוטף עם פרקליטויות ועו”ד חיצוניים בכל הנוגע לתביעות המטופלות על ידי לשכה משפטית.
    •     ביצוע משימות נוספות על פי דרישת הממונה.
    •    סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה במטלות שונות.
    •    התמחות בתחום העיסוק הספציפי ליחידה ושילוב הידע האקדמי החלקי לשם קידום הנושאים שבתחום האחריות.
    •    סיוע בתחזוק מאגרי נתונים באופן שיטתי וכן בחיפוש ובריכוז מידע לרבות הפקת דו”חות בהתאם להנחיית הממונים.
    •    סיוע בגיבוש של שיטות וכלים לניהול העבודה והטמעתם.
    •    סיוע בעבודה אדמיניסטרטיבית.
    •    ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.

    דרישות התפקיד

    סטודנט/ית הלומד/ת במוסדות להשכלה גבוהה המוכרים על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או במוסדות להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, לרבות סטודנט/ית הלומד/ת לתואר ראשון נוסף, או לתואר שני נוסף, או סטודנט/ית הלומד/ת לתואר שלישי המוכר על-די המועצה להשכלה גבוהה.
    סטודנט/ית הלומד/ת במכינה קדם אקדמית.
    סטודנט/ית הלומד/ת בשנת השלמה לתואר שני, או סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה .

    שימת לב – בהתאם להוראת התקשי”ר 131.11:
    יש לצרף בהגשת המועמדות אישור לימודים אקדמיים עדכני התומך בדרישות הסף, כמפורט לעיל.

    כישורים ונתונים רצויים נוספים:
    ידיעת השפות העברית והאנגלית ברמה גבוהה כדי ביטוי בכתב ובעל-פה
    ידע וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע
    ידע וניסיון עם תכנות אופיס או עם מערכות מידע רלוונטיות אחרות
    כושר ארגון, יעילות ועמידה בלחץ עבודה
    תודעת שירות ויכולת עבודה בצוות
    עבודה עם ממשקים מרובים

    היקף המשרה

    עד 120 שעות בחודש


  5. Type
    Part-time
    Job
    طالب/ة جامعي/ة لقسم الموارد البشرية
    وزارة الاقتصاد والصناعة
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    26/6 2024

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:

    תיאור התפקיד
    סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה במטלות שונות.
    התמחות בתחום העיסוק הספציפי ליחידה ושילוב הידע האקדמי החלקי לשם קידום הנושאים שבתחום האחריות.
    סיוע בתחזוק מאגרי נתונים באופן שיטתי וכן בחיפוש ובריכוז מידע לרבות הפקת דו”חות בהתאם להנחיית הממונים.
    סיוע בגיבוש של שיטות וכלים לניהול העבודה והטמעתם.
    סיוע בעבודה אדמיניסטרטיבית.
    ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונים.

    דרישות התפקיד
    השכלה:
    סטודנט/ית הלומד/ת במוסדות להשכלה גבוהה המוכרים על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או במוסדות להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, לרבות סטודנט/ית הלומד/ת לתואר ראשון נוסף, או לתואר שני נוסף, או סטודנט/ית הלומד/ת לתואר שלישי המוכר על-די המועצה להשכלה גבוהה.
    סטודנט/ית הלומד/ת במכינה קדם אקדמית.
    סטודנט/ית הלומד/ת בשנת השלמה לתואר שני, או סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה בשנת השלמה להסמכה לראיית חשבון.

    שימת לב – בהתאם להוראת התקשי”ר 131.11:
    יש לצרף בהגשת המועמדות אישור לימודים אקדמיים עדכני התומך בדרישות הסף, כמפורט לעיל.

    כישורים ונתונים רצויים נוספים:
    ידיעת השפות העברית והאנגלית ברמה גבוהה כדי ביטוי בכתב ובעל-פה
    ידע וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע
    ידע וניסיון עם תכנות אופיס או עם מערכות מידע רלוונטיות אחרות
    כושר ארגון, יעילות ועמידה בלחץ עבודה
    תודעת שירות ויכולת עבודה בצוות
    עבודה עם ממשקים מרובים

    היקף המשרה
    עד 120 שעות בחודש

     

     

     


  6. Type
    متعددة
    Job
    مرشدين ومرشدات
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    26/6 2024

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:


  7. Type
    Full-time
    Job
    مدير/ة مكتب
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    26/6 2024

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:


  8. Type
    Part-time
    Job
    مدير/ة لتطوير المعرفة والتدريب
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    26/6 2024

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:

    לקרן רש”י דרוש/ה מנהל/ת פיתוח ידע והכשרות במיזם ‘קשת’
    משרה חלקית.
    תחילת עבודה – 7.7.24.
    רקע:
    קשת הוא מיזם משותף למשרד הרווחה והביטחון החברתי, קרן שוסטרמן וקרן רש”י, שמטרתו לגבש מודל מקצועי אופרטיבי לטיפול בילדים נפגעי אלימות במשפחה תוך תהליכי למידה וחקר.
    תיאור התפקיד:
    • הובלת פיתוח ידע בתחום הטיפול בילדים נפגעי אלימות במשפחה
    • הובלת תהליכי המשגה וניהול ידע, כתיבה ופיתוח של מודל טיפולי וארגוני לטיפול בילדים נפגעי אלימות במשפחה
    • עיצוב תהליכי פיתוח מקצועי לבעלי תפקידים במרכזי הטיפול ובשדה, לרבות פיתוח כלים ותוצרי למידה לקהלי יעד
    • אחריות על הנגשת הידע והפצתו בפלטפורמות ובמעגלים רלוונטיים, לרבות שותפות בארגון ימי למידה וכנסים
    • אחריות על הקמת מערך הכשרה והדרכה
    דרישות התפקיד:
    • תואר ראשון רלוונטי
    • ניסיון של 3 שנים לפחות בתהליכי פיתוח וניהול ידע
    • ניסיון בהובלת תהליכי חילוץ ידע ובניית גופי ידע
    • ניסיון בכתיבה והפקה של חומרים מקצועיים
    • היכרות עם שירותי הרווחה ותחום אלימות במשפחה או ילדים נפגעי טראומה – יתרון
    • ניסיון בהנחייה והדרכה – יתרון
    קורות חיים יש לשלוח לכתובת המייל עד לתאריך 29.6.24

  9. Type
    Full-time
    Job
    مدير/ة قسم مراقبة البناء في قسم الهندسة
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    26/6 2024

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:

    תיאור התפקיד:
    ​ניהול מחלקת הפיקוח על הבניה של הוועדה המקומית לתכנון ובניה.

    עיקרי התפקיד:
    הפעלת סמכויות אכיפה מנהליות ושיפוטיות בהתאם להוראות חוק ובהתאם להנחיות מקצועיות.
    ניהול ובקרה של פעולות הפיקוח, האכיפה הפלילית, האכיפה המנהלית, חקירות וביצוע צווים.
    הכנת תכנית עבודה שנתית הנגזרת ממדיניות האכיפה של הועדה המקומית.
    ייזום, תכנון, ניהול וביצוע פעולות האכיפה בתחום התכנון והבניה.
    פיקוח על הבניה בהיתר ומעקב אחר בניה במרחב התכנון של העיר.
    איסוף מידע מהשטח עבור מוסדות התכנון.
    מתן שירות לתושב בהיבטים של תכנון ובניה.
    אחריות לפיקוח על בניה בהיתר משלב מתן היתר בניה ועד למתן תעודת גמר.
    ניהול וביצוע בדיקות העברה בטאבו ורישוי עסקים.
    שיתוף פעולה עם גורמי אכיפה שונים, וייזום פעולות אכיפה משותפות.
    ניהול הטיפול בתלונות על עבירות בנייה בהתאם לחוק התכנון והבנייה.
    מתן הודעות על קנסות מנהליים.
    הכנת דו”חות תקופתיים והגשתם לממונה ולמנהל ביחידה הארצית.
    ניהול ביצוע סקרי בנייה ושימושים בהתאם לתיקון 116 לחוק.
    הכשרה והנחיה מקצועית של מפקחי הבניה ושמירה על כשירותם.
    מתן מענה לפניות הציבור, תושבים וגורמי חוץ, ככל הנדרש, ובכל אמצעי הפנייה אפשריים, בכל שעות הפעילות ומחוצה להם, לאורך כל השנה.
    ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום, במסגרת עבודת העירייה, ע”פ הנחיות הממונה הישיר והנהלת העירייה.
    ביצוע שעות נוספות מעבר לשעות העבודה התקניות, בהתאם להנחיית הממונה ובהתאם לצורך.

    תנאי סף:
    השכלה:
    בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ – יש להציג אישור.
    רצוי באחד או יותר מהתחומים הבאים: משפטים, הנדסת בניין/אדריכלות, הנדסאי בניין/אדריכלות, גיאוגרפיה, תואר שני בתכנון עירוני ואזורי או התמחות בלימודים עירוניים ואזוריים.
    יתרון לבעלי תואר אקדמאי שני בתחומים האמורים לעיל.
    או
    הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע”ג- 2012 – באותם תחומים – יש להציג אישור.
    או
    אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
    מועמד יחויב לסיים בהצלחה קורס הכשרה למנהלי פיקוח, לא יאוחר משנה וחצי מתחילת מינויו.
    מועמד שאינו בעל הסמכות מפקח בכיר של היחידה הארצית, יחויב בנוסף לעבור בהצלחה קורס הכשרה למפקחים בכירים, לא יאוחר משנה מתחילת מינויו.

    ניסיון מקצועי:
    עבור תואר אקדמי בהנדסה או באדריכלות – שנת ניסיון אחת לפחות בתחום הפיקוח והאכיפה כמפקח תכנון ובנייה מוסמך או כחוקר בגוף ציבורי מוכר או בפיקוח או באכיפה בתחומים סביבתיים – יש להציג אישור.
    עבור תואר אקדמי אחר – 2 שנות ניסיון בתחומים המפורטים לעיל – יש להציג אישור.
    עבור הנדסאי רשום – 3 שנות ניסיון בתחומים המפורטים לעיל – יש להציג אישור.
    עבור טכנאי מוסמך – 4 שנות ניסיון בתחומים המפורטים לעיל – יש להציג אישור.​​

    ניסיון ניהולי:
    ​ניסיון של שנתיים לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה – יתרון.


  10. Type
    متعددة
    Job
    عامل/ة اجتماعي/ة او ممرض/ة
    شركة حنان لخدمات المسنين
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    26/6 2024

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:

    مطلوب لشركة حنان لخدمات المسنين عامل/ة اجتماعي/ة او ممرض/ة
    للعمل في منطقة الناصرة _ الرينة _ طرعان ( مفضل من منطقة الناصرة)..
    الرجاء ارسال السيرة الذاتية على الإيميل

  11. Type
    Full-time
    Job
    مدير/ة مركز نور لتطوير الفتيات والشابات
    مركز نور لتطوير الفتيات والشابات
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    26/6 2024

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:


  12. Type
    متعددة
    Job
    عامل/ة اجتماعي/ة مع لقب ثانٍ في مجال الصحة النفسية الجماهرية
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    25/6 2024

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:

    لشركة “ידיד נפש” مطلوب عامل/ة اجتماعي/ة -لقب ثانٍ في مجال الصحة النفسية الجماهرية.
    للعمل في خدمة السكن المحمي بالصحة النفسية
    الوظيفة تشمل زيارات بيتية، بناء برنامج تأهيلي، ارشاد مرشدين، تواصل مع وزراة الصحة وأطر مختلفة.
    مناطق العمل: عكا/ جديدة المكر/ كرميئيل/ حيفا
    صاحب/ة مركبة ورخصة سياقة.
    شروط عمل ممتازة!
    يعطى ارشاد ومرافقة مهنية ،الانخراط بمجالات تعليم وتطور مهني بحسب الكفاءة.
    يرجى ارسال السيرة الذاتية على الإيميل

  13. Type
    Full-time
    Job
    مدير/ة تسويق
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    25/6 2024

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:


  14. Type
    متعددة
    Job
    محللي/ات سلوك ومعالجين/ات
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    25/6 2024

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:

    مطلوب للعمل في برامج ال גפן في المدارس:
    * محللي سلوك ( מנתחי/ מעצבי התנהגות)
    * معالج بالدراما
    * معالج بالفنون
    * معالج بالحركة
    * معالج بالموسيقى
    * معالج بالتصوير
    * مرشدة فنون تشكيلية
    (الاعلان موجه للذكور والإناث)
    ارجو ارسال السيرة الذاتية للبريد الالكتروني

  15. Type
    متعددة
    Job
    عامل/ة اجتماعي/ة في مجال الحضانة
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    25/6 2024

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:


  16. Type
    Full-time
    Job
    محاسب/ة
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    25/6 2024

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:


  17. Type
    Part-time
    Job
    مركّز/ة ناطق/ة بالعربية
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    24/6 2024

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:


  18. Type
    Full-time
    Job
    خبير/ة اقتصادية كبير/ة
    معوز
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    24/6 2024

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:

    وحدة  المالية في معوز تبادر وتقود سيرورات مالية في المنظمة بوسطة بنا ء والمحافظة على البنى المالية، جمع المعطيات وتحليلها، بناء الميزانيات وفحص فرص المشاريع المتنوعة، وتعزيز عمليات التنجيع واستخلاص الامثل من الميزانية.

    نحن نبحث حاليًا عن عضو جديد للانضمام لطاقمنا بوظيفة خبير/ة اقتصاديّ/ة كبير/ة للعمل تحت إشراف مدير القسم المالي.

    العمل في مكاتب معوز في اللد ، وظيفة كاملة (نسبة 100%)

     

    مجالات العمل في إطار الوظيفة

    • مراقبة النقد الجاري – الشراكة في إدارة النقد الجاري مع المسؤولية عن سلامة النقد وتحديثه بشكل متواصل وتسجيل توقعات وتوصيات بشأن خيارات سد الفجوات.
    • إدارة تكاليف القوى البشرية-صيانة التغييرات في القوى البشرية، معالجة بيانات القوى البشرية الشهرية في تحليل التوقعات والتكاليف.
    • الحفاظ على اتواصل مع منظمة الأصدقاء في الولايات المتحدة الأمريكية – مراقبة التبرعات الواردة والتحويلات إلى البلاد وتقديم التقارير إلى الجهات ذات الصلة في المنظمة.
    • إجراء التحليلات الاقتصادية – تشغيل نماذج وضع الاسعار، والتنبؤات ومراقبة الميزانية وبناء التقارير وفقًا للاحتياجات المختلفة للمنظمة وبالتعاون مع أعضاء الطاقم المالي.
    • إعداد المواد بشكل جارٍ للهيئة الإدارية – اعداد البيانات المالية عن المنظمة وإعداد التقارير للهيئة الإدارية.
    • إعداد التقرير المالي والإدارة السليمة – إجراء عمليات المراقبة والتعديلات، وإعداد التقارير المالية النهائية، والامتثال لتوجيهات الإدارة السليمة.
    • عمل مع جهات متعددة – الدعم اليومي والعمل مع جميع وحدات المنظمة وبالمقابل العمل بشكل جماعي داخل الوحدة المالية.

     

    الخبرة والتجربة المطلوبة

    • لقب اول في الاقتصاد أو مراقبة الحسابات – إلزامي.
    • لقب ثانٍ في الاقتصاد أو  مراقبة الحسابات أو الإدارة المالية- أفضلية.
    • خبرة لا تقل عن 4 سنوات في الاقتصاد/ مراقبة الحسابات/الإدارة المالية – إلزامي.
    • إتقان تام لبرنامج Excel (مع التركيز على Pivot وVlookup) – إلزامي.
    • اتقان اللغة الإنجليزية بمستوى جيد جدا مع التركيز على الكتابة والمحادثة – إلزامي.
    • خبرة في العمل مع المنظمات الاجتماعية بما في ذلك خلفية في سيرورات الرقابة ذات الصلة – أفضلية.
    • العمل بميزانية تزيد عن 30 مليون شيكل – أفضلية.

     

    القدرات والمواصفات المطلوبة

    • تواصل مع رؤية ومهام معوز.
    • تفكير اقتصادي وقدرة على التحليل – قدرة عالية لتحليل المعطيات واستخلاص العبر والمفاهيم واعداد التقارير.
    • قدرة على إدارة سيرورات بشكل مستقل- الاستباقية والمبادرة وتعزيز المهام بشكل مستقل.
    • مفهوم خدماتي عالٍ الى جانب الحزم والاصرار.
    • قدرة على التنقل بين الماكرو والميكرو – ملاحظة التفاصيل الدقيقة مقابل القدرة على رؤية رؤية الصورة الكاملة
    • الدقة، والعمق والحرص على التفاصيل في بيئة تشمل العمل مع معطيات متعددة.
    • القدرة على العمل في ظروف عدم الوضوح في المنظمة الموجودة في عملية نمو مستمر، مرونة في بيئةعمل تتميز بالضغط والصمود امام التحديات والتغييرات الكثيرة.
    • قدرة على التعلّم بشكل مستقل
    • الأمانة والمعايير الاخلاقية العالية – اعتبار مفهوم العدل كقيمة عليا في الوظيفة، اتخاذ القرارات بناء على معايير اخلاقية والحفاظ على السرية.
    • التفاؤل والحيوية!

1 2 3 5