Latest Jobs

  1. Type
    Full-time
    Job
    اقتصادي/ة
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    22/2 2025

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:

    דרוש/ה כלכלן/נית מתחיל/ה לעמותה באזור הגליל התחתון
    אם סיימתם תואר בכלכלה ועד שנתיים ניסיון- המשרה הזו מתאימה לכם!
    משרה לג’וניורים שרוצים להיכנס לארגון מעניין עם המון אתגרים…
    תיאור המשרה:
    בניית תקציב שנתי
    אחריות לביצוע בקרה על תקציב מול הביצוע בפועל
    אחריות על התחשבנות שוטפת ותקינות הגבייה
    ניתוחי חריגות
    ייעוץ למנהלים לצמצום הוצאות ושיפור יעילות
    הכנת דוחות ביצוע לתמיכות ממשלתיות
    עזרה שוטפת למנהל תכנון ובקרה

    דרישות התפקיד:
    תואר ראשון בכלכלה
    ניסיון של שנה עד שנתיים בתפקיד זהה בארגון – יתרון ליוצאי עמותות
    אהבת העיסוק במספרים ודוחות
    היכרות עם מערכת פריוריטי
    שליטה בתכנת אקסל והבנה בדוחות
    כפיפות: כלכלן ראשי
    משרה מלאה – 8:00-17:00 במשרדי העמותה
    נדרשת הגעה עצמית

    * משרה מס׳ #525711 מיועדת לגברים ונשים כאחד


  2. Type
    متعددة
    Job
    مندوب/ة مبيعات وعمليات في وكالة تويوتا
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    22/2 2025

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:


  3. Type
    Full-time
    Job
    مخطط/ة لجدول توصيل
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    22/2 2025

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:

    פלנר/ית- אפשרי ללא ניסיון – ירושלים
    לחברה באיזור עטרות דרוש\ה פלנר\ית לתכנון מערך ההפצה יומי של נהגי החלוקה.
    עבודה בימים א’-ה’ בשעות 05:00-15:00 או 10:00-19:00.
    1) תואר הנדסאי תעשייה וניהול או תפקיד תכנוני אחר בצבא\אזרחות – חובה
    2) מגורים באיזור ירושלים והסביבה – חובה
    להגשת מועמדות שלח/י קו”ח בציון מס’ משרה 2610

  4. Type
    Temporary
    Job
    موظف/ة بديل/ة لرئيس قسم الموارد البشرية
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    22/2 2025

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:

    לעיריית חיפה דרוש/ה ממלא או ממלאת מקום ראש או ראשת ענף כח אדם, בבית ספר תיכון עירוני אליאנס, אגף החינוך, מנהל חינוך, חברה ופנאי (החלפת עובדת בחופשת לידה)

    תיאור התפקיד:
    1. אחריות לריכוז הטיפול ומתן שירות לעובדי ההוראה במחלקה לכח אדם חינוך כגון: קליטת עובדים,
    רישום ודיווח נוכחות, מעקב חופשות ומחלות, תנאי שירות, תאונות עבודה וסיומי עבודה.
    2. מעקב אחר חופשה ללא תשלום, חופשת לידה, שבתון של עובדי הוראה.
    3. בדיקת זכאות להחזר שכר לימוד לעובדי הוראה ומעקב עד להחזר.
    4. מעקב אחר גמולי השתלמות לעובדי הוראה.
    5. טיפול בנושאי משאבי אנוש מול מנהלי בתי הספר, מזכירות בית ספר והגורמים הרלוונטיים בעירייה.
    6. קליטת תלמידים לפרויקט קיץ וסיום העסקתם בתום התקופה.
    7. המשרה הינה זמנית ועד חזרתה של העובדת מחופשת לידה.

    דרישות המשרה:
    1. השכלה:
    בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת
    תארים אקדמיים בחוץ לארץ,
    או תעודת סמיכות לרבנות (“יורה יורה”) לפי אישור הרבנות הראשית לישראל,
    או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר משלוש
    בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני
    שבת ושינוי איסור והיתר),
    או הנדסאי רשום/טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, השתע”ג-2012,
    או בעל תעודת בגרות מלאה.
    עדיפות לבעל תואר אקדמי/השכלה תורנית/הנדסאי רשום/טכנאי מוסמך.
    2. ניסיון מקצועי: 3 שנים לפחות באחד או יותר מתחומי העיסוק של התפקיד.
    3. היכרות ושליטה בעבודה עם תוכנות ה office .
    4. אמינות, יוזמה, דייקנות ויסודיות.
    5. תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
    6. כושר הבעה בכתב ובעל פה.
    7. ידיעת השפה העברית על בוריה, ידיעת שפות נוספות רצויה.


  5. Type
    Part-time
    Job
    طلّاب وطالبات هندسة للعمل في قسم ترخيص البناء
    بلدية حيفا
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    22/2 2025

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:

    לעיריית חיפה דרוש/ה סטודנט או סטודנטית לתואר אדריכל או מהנדס בניין או הנדסאי בניין או הנדסאי אדריכלות, באגף לרישוי הבנייה, במינהל ההנדסה (3 משרות)

    תיאור התפקיד:
    1. סטודנטים לאגף רישוי הבנייה.
    2. משרת סטודנט, עד 120 שעות חודשיות.
    3. תמיכה בעבודות השוטפות של אגף הרישוי.
    4. בחינת בקשות להיתרי בנייה.
    5. חישוב אגרות בניה.
    6. ביצוע המטלות הנדרשות על ידי הממונה.

    דרישות המשרה:
    1. סטודנטים וסטודנטיות לתואר אדריכל/ מהנדס בניין / הנדסאי בניין או הנדסאי אדריכלות.
    2. תינתן עדיפות לבוגרים לפני/במהלך פרויקט הגמר.
    3. ניסיון בתחום, יתרון.
    4. ידע ושליטה במערכות ממוחשבות.
    5. אמינות ומהימנות אישית, תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
    6. כושר הבעה בכתב ובעל פה.
    7. ידיעת השפה העברית על בוריה.
    8. המשרה אינה צמיתה, אינה מקנה זכאות להימנות עם עובדי העירייה הקבועים ולהתמודד במכרזים פנימיים.
    ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך 02.03.2025 בשעה 12:00


  6. Type
    Full-time
    Job
    منسق/ة حسابات ومتابعة الرسوم الدراسية
    جامعة حيفا
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    22/2 2025

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:

    מרכז/ת חישוב, גבייה ומעקב ושכ”ל
    הצעה להגשת מועמדות למשרה מס’ 0725
    מרכז/ת חישוב, גבייה ומעקב ושכ”ל
    ביחידה: אגף מינהל תלמידים
    מחלקה לשירותי תלמיד ושכר לימוד
    תיאור התפקיד:
    טיפול בשכ”ל וחישובו
    טיפול ברישום תלמידים
    מתן שירות וטיפול בפניות
    ייזום פיתוח שיפורים טכנולוגיים בעבודת המחלקה
    ביצוע מטלות בהתאם לצרכים משתנים
    עבודה עפ”י מדיניות האיכות, איכות הסביבה, הבטיחות והבריאות בתעסוקה
    ממשקים עם גורמי פנים וחוץ

    דרישות תפקיד:
    השכלה אקדמית חובה
    רקע וניסיון בתחומי כספים / הנהח”ש / כלכלה – יתרון
    ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ותוכנות רלוונטיות (MS Office, Outlook, Sap-CM) – יתרון
    יכולת עבודה בצוות
    יכולת עבודה אדמיניסטרטיבית מרובת משימות ויכולת עמידה בזמנים
    אוריינטציה טכנולוגית
    דיסקרטיות ואמינות
    יוזמה, אחריות, קפדנות ודייקנות
    כושר מגע עם קהל, אדיבות ונועם הליכות

    שפות:
    עברית- ידיעה טובה מאד
    אנגלית- ידיעה טובה

    היקף משרה:
    100% משרה, 40 ש”ש, 5 ימים בשבוע
    יש לציין מספר משרה בנושא המייל

    אוניברסיטת חיפה מקדמת העסקה מגוונת, אנו מזמינים מועמדים/ות מכלל האוכלוסייה להגיש מועמדות למשרה


  7. Type
    Full-time
    Job
    מקדמ.ת תעסוקה לשלוחת יפו לעידוד תעסוקת צעירים.ות ואוכלוסיות מגוונת ביפו והסביבה תיאור התפקיד למרכז התעסוקה העירוני של עיריית תל אביב יפו, בשלוחת יפו, דרוש.ה עובד.ת לליווי תהליכים מורכבים לטובת סיוע להשתלבות בעולם העבודה וקידום אישי של תושב.ות יפו הצעירים.ות והסביבה. משימות התפקיד הובלת תהליכים פרטניים וניהול תהליך הליווי להשתלבות בתעסוקה. סיוע בהבשלת תנאים רגשיים ליציאה לעולם העבודה. הכוונה בתהליכי פיתוח קריירה: נטיות, פיתוח כישורים ויעדים מקצועיים. הנגשה של תכנים, משרות והכשרות של מרכז התעסוקה בהתאמה למשתתפת. עדכון ובקרה אחר הלקוחות במערכת ממוחשבת, ביצוע מעקב ובקרה על משתתפים שסיימו את תקופת הליווי. מיומנויות נדרשות ראיית הפוטנציאל הגלום באדם ואמונה ביכולותיו. יכולת הובלת תהליכים מורכבים. נכונות לעבודה עצמאית ועבודה בצוותים ובממשקים שונים. יכולת רכישת מיומנויות וידע הקשור לתחום התעסוקה ולעולם העבודה. יכולת הובלת תהליכים ארוכי טווח וקצרי מועד מכווני מטרה. יכולת לעבוד בשוטף מול מערכת ממוחשבת. יכולת עבודה עצמאית. דרישות התפקיד היקף התפקיד – משרה מלאה. תואר ראשון– חובה. ניסיון בתהליכי ליווי פרטניים – יתרון. הכרות עם תחום התעסוקה – יתרון משמעותי. שליטה בשפה הערבית-חובה! ההעסקה הינה באמצעות חברת מוסדות חינוך, תרבות ושיקום שכונות בתל אביב-יפו. ​ קורות חיים בציון שם המשרה, יש לשלוח לכתובת המייל: [email protected] *המודעה פונה לכל מגדר, רק פניות מתאימות תענינה.
    مركز فرصة تل أبيب يافا
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    22/2 2025

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:

    מקדמ.ת תעסוקה לשלוחת יפו
    לעידוד תעסוקת צעירים.ות ואוכלוסיות מגוונת
    ביפו והסביבה

    תיאור התפקיד

    למרכז התעסוקה העירוני של עיריית תל אביב יפו, בשלוחת יפו, דרוש.ה עובד.ת לליווי תהליכים מורכבים לטובת סיוע להשתלבות בעולם העבודה וקידום אישי של תושב.ות יפו הצעירים.ות והסביבה.

    משימות התפקיד

    • הובלת תהליכים פרטניים וניהול תהליך הליווי להשתלבות בתעסוקה.

    • סיוע בהבשלת תנאים רגשיים ליציאה לעולם העבודה.

    • הכוונה בתהליכי פיתוח קריירה: נטיות, פיתוח כישורים ויעדים מקצועיים.

    • הנגשה של תכנים, משרות והכשרות של מרכז התעסוקה בהתאמה למשתתפת.

    • עדכון ובקרה אחר הלקוחות במערכת ממוחשבת, ביצוע מעקב ובקרה על משתתפים שסיימו את תקופת הליווי.

    מיומנויות נדרשות

    • ראיית הפוטנציאל הגלום באדם ואמונה ביכולותיו.

    • יכולת הובלת תהליכים מורכבים.

    • נכונות לעבודה עצמאית ועבודה בצוותים ובממשקים שונים.

    • יכולת רכישת מיומנויות וידע הקשור לתחום התעסוקה ולעולם העבודה.

    • יכולת הובלת תהליכים ארוכי טווח וקצרי מועד מכווני מטרה.

    • יכולת לעבוד בשוטף מול מערכת ממוחשבת.

    • יכולת עבודה עצמאית.

    דרישות התפקיד

    • היקף התפקיד – משרה מלאה.

    • תואר ראשון– חובה.

    • ניסיון בתהליכי ליווי פרטניים – יתרון.

    • הכרות עם תחום התעסוקה – יתרון משמעותי.

    • שליטה בשפה הערבית-חובה!

    ההעסקה הינה באמצעות חברת מוסדות חינוך, תרבות ושיקום שכונות בתל אביב-יפו.

    קורות חיים בציון שם המשרה, יש לשלוח לכתובת המייל 

    *המודעה פונה לכל מגדר, רק פניות מתאימות תענינה.


  8. Type
    Temporary
    Job
    منسق/ة علاقات موظفين وتدريبات
    مركز فرصة تل أبيب يافا
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    22/2 2025

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:

    רכז.ת קשרי מעסיקים והכשרות (שלוחת יפו)
    משרה מלאה החלפה לחל”ד

    תיאור התפקיד

    למרכז התעסוקה העירוני של עיריית תל אביב יפו דרוש/ה רכז/ת קשרי מעסיקים והכשרות ביפו.

    התפקיד כולל פתיחת קשר עם מעסיקים המתאימים לצרכי המשתתפים/ות, סיוע במציאת משרות מותאמות בדגש על יפו, ניהול קבוצות ורשתות חברתיות, שימור קשר עם שותפים (מכללות, גופי הכשרה בקהילה, מעסיקים ועוד) ופיתוח מענים הרלוונטיים לצורכי הקהילה.

    משימות התפקיד

    • יצירה, פיתוח ושימור קשר מול גורמי גיוס/מעסיקים לטובת השמה, קידום והתמדה של משתתפים/ות.

    • יצירת מאגר משרות חמות רלוונטיות מתעדכן בזמן אמת.

    • עבודה שוטפת מול מקדמי תעסוקה לקידום השמות משתתפי התוכנית בתפקידים מקדמים.

    • מיפוי צרכים והנגשת מענים תעסוקתיים מותאמים לצרכי האוכלוסייה.

    • תיווך בין תרבותי כאשר המועמדים לעבודה מגיעים מאוכלוסייה שונה באופן מובהק מזו של המעסיקים.

    • אחריות לפתיחה וריכוז הכשרות ממוקדות למשתתפי/ות השלוחה ביפו לפי הצורך.

    כישורים נדרשים:

    • יכולת שיווק, הבעה בכתב ובע”פ ברמה גבוהה.

    • יכולת ניהול משא ומתן ברמה גבוהה.

    • עבודה מתוך תפיסה קהילתית ורב תרבותית.

    • ראיית הפוטנציאל הגלום באדם ואמונה ביכולותיו.

    • נכונות לעבודה עצמאית ועבודה בצוותים וממשקים מול גורמים מרובים – מול מעסיקים, מול משתתפי התוכנית והמסלולים במרכז ומול צוות מרכז התעסוקה.

    • יכולת לעבוד בסביבה משתנה, משרד ועבודת שטח.

    דרישות התפקיד:

    • תואר ראשון –  חובה.

    • ניסיון בגיוס והשמה מגוונת – חובה.

    • יכולת עמידה ביעדים ומשימתיות – חובה.

    • הכרות עם מגמות עכשוויות בתעסוקה – יתרון משמעותי.

    היקף המשרה : מלא.

    תחילת העסקה : מיידית החלפה לחל”ד.

    ההעסקה הינה באמצעות חברת מוסדות חינוך ותרבות ושיקום שכונות בתל אביב-יפו.

    קורות חיים בציון שם המשרה, יש לשלוח לכתובת המייל 

    *המודעה פונה לכל מגדר, רק פניות מתאימות תענינה – עמכן.ם הסליחה


  9. Type
    متعددة
    Job
    مصمم/ة جرافيك
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    21/2 2025

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:


  10. Type
    متعددة
    Job
    مندوب/ة مبيعات وخدمة العملاء
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    20/2 2025

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:


  11. Type
    متعددة
    Job
    مدير/ة حسابات عملاء عبر الهاتف
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    19/2 2025

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:

    מנהל/ת תיק לקוח טלפוני

    עבודה על תיקי לקוחות קיימים
    עבודה מול לקוחות החברה וגיוס לקוחות חדשים
    טיפול שוטף ובדיקת לקוחות במערכות החברה
    שכר מתגמל + בונוסים גבוהים על יעדים

    דרישות: גיל 21 ומעלה
    ניסיון קודם בניהול תיקי לקוחות או מכירות – חובה
    כושר ביטוי ושכנוע גבוהים
    ראש גדול, אחריות ויכולת עבודה עצמאית
    יתרון לדוברי ערבית/רוסית

    נסיון: 1-2 שנים


  12. Type
    Full-time
    Job
    مندوبي/ات مبيعات عبر الهاتف مع مكافآت عالية
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    19/2 2025

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:

    מכירות טלפוניות עם בונוסים גבוהים

    אנחנו מחפשים כוכבי מכירות טלפוניות!

    כושר ביטוי מעולה, הקשבה אמיתית לצרכי הלקוח וביצוע שיחות מכירה מקרבות ואיכותיות
    עבודה במוקד מכירות טלפוני דינמי ואנרגטי
    מכירה למתעניינים (לידים חמים) ושיחות יזומות ללקוחות חדשים

    דרישות: מה אנחנו מחפשים?
    ניסיון חובה במכירות טלפוניות – לפחות שנה
    מוטיבציה גבוהה להצלחה ושכר גבוה
    כושר שכנוע ויכולת ניהול מו״מ ברמה גבוהה
    דוברי שפות – עברית – ערבית – רוסית יתרון משמעותי

    מה אנחנו מציעים?
    שכר שעתי מעל המינימום מתגמל מאוד – בונוסים גבוהים וללא תקרת שכר!
    סביבת עבודה דינאמית עם אופק קידום
    הכשרה מקצועית וליווי אישי להצלחה
    שעות עבודה 09:00-16:00 במשרד מפנק

    נסיון: 1-2 שנים


  13. Type
    متعددة
    Job
    أخصائي/ة اجتماعي/ة
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    19/2 2025

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:


  14. Type
    Full-time
    Job
    مدير/ة مكتب مدير القسم
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    19/2 2025

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:

    מנהל / מנהלת לשכת מנהל אגף – ג’וינט תבת

    ג’וינט-תבת הוא האגף בג’וינט ישראל העוסק באתגר קידום הפריון המכליל בשוק העבודה באמצעות עידוד הצמיחה וקידום תעסוקה איכותית. אנו מגייסים מנהל / מנהלת לשכה.

    תיאור התפקיד:

    • ריכוז כלל הפעילות האדמיניסטרטיבית של מנהל האגף לרבות: קביעת פגישות מרובות משתתפים, מענה טלפוני, תמיכה מקצועית, סיוע אדמיניסטרטיבי
    • תאום וליווי עבודת הנהלת האגף הכנות, סיכומים, מעקב אחרי ביצוע משימות ויצוג האגף מול גורמים בכירים
    • כתיבה, קריאה ומעקב אחרי דוחות ביצוע של האגף באנגלית ובעברית
    • ארגון ותיאום ביקורים בתוכניות האגף
    • ארגון ותיאום לקראת אירועים מרכזיים בארץ ובחו”ל
    • עבודה מול ספקים, הצעות מחיר, רכש ומעקב אחר הזמנות

    דרישות התפקיד:

    • נסיון בעבודה מנהלית של לפחות 3 שנים  – חובה
    • שליטה מלאה בתוכנות Office, Excel וPower Point
    • עברית שפת אם – בכתב ובע”פ ואנגלית ברמה גבוהה מאוד (נדרשת התנהלות מול בכירים בחו”ל, כתיבה וקריאה של דוחות)
    • היכרות עם מערכת ה- SAP – יתרון
    • יחסי אנוש מעולים – יכולת גבוהה במתן שירות ובעבודת צוות
    • יכולת עבודה בריבוי משימות, ריבוי ממשקים וכישורים ארגוניים מעולים

    פרטים נוספים: 

    • היקף משרה – מלאה
    • תאריך תחילת עבודה – מייד
    • בסיס העבודה: משרדי הג’וינט בירושלים (ניתן לשלב יום עבודה מהבית בכפוף לאישור מראש)
    • גורם מעסיק – ג’וינט ישראל

    קורות חיים יש לשלוח באמצעות הטופס, עד לתאריך 24 בפברואר 2025, יענו פניות מתאימות בלבד.


  15. Type
    Freelance
    Job
    פרילנסר/ית לכתיבת סקירות ספרות אקדמיות
    أكورد
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    19/2 2025

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:

    מחפשים עבודה גמישה מהבית בתחום מחקר חברתי?
    אם יש לך רקע בפסיכולוגיה או במדעי החברה, יכולת חיפוש מעולה במאגרי מידע אקדמיים, וכתיבה בהירה ומדויקת בעברית – אנחנו מחפשים בדיוק אותך!
    מרכז אקורד – פסיכולוגיה חברתית לשינוי חברתי מגייס פרילנסר/ית לכתיבת סקירות ספרות אקדמיות שיצטרפו לתחום פיתוח ולמידה וייקחו חלק ביצירת ידע חדשני ויישומי.
    העבודה כוללת קריאה מעמיקה של מחקרים עדכניים בעברית ובאנגלית, סיכום אינטגרטיבי בעברית, ותרגום חומרים תיאורטיים.
    העבודה היא מהבית, בהיקף גמיש ועל בסיס פרילנס (כנגד חשבונית).
    נדרשת שליטה מצוינת באנגלית ויכולת כתיבה אקדמית ברמה גבוהה בעברית, לצד ניסיון באיתור מידע במאגרי מידע אקדמיים. מתאים לבוגרי תואר ראשון לפחות בפסיכולוגיה או במדעי החברה (תואר שני מהווה יתרון).


  16. Type
    Full-time
    Job
    مدير/ة خدمة عملاء
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    19/2 2025

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:

    מי עכו מגייסת: מנהל/ת שירות לקוחות וגבייה
    במסגרת התפקיד: ניהול שירות הלקוחות, הצרכנות והגבייה, פיקוח על הצוות, אכיפה וטיפול בפניות הציבור.
    דרישות חובה:
    ✔️ תואר רלוונטי ממוסד אקדמי מוכר
    ✔️ ניסיון של 5 שנים בניהול צוות של לפחות 7 עובדים
    ✔️ 3 שנים בניהול שירות לקוחות
    בשורת הנושא יש לציין: “מועמדות לתפקיד מנהל/ת שירות לקוחות מי עכו בע”מ”
    יש לכלול במייל גם: תעודות רלוונטיות ורשימת ממליצים (הכוללת שם, תפקיד, קשר למועמד, טלפון וכתובת דוא”ל)
    מועד אחרון להגשה: 28.2.2025 בשעה 12:00
    *המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

  17. Type
    Full-time
    Job
    مدير/ة مشتريات
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    18/2 2025

      Job Description

    The Post isn’t translated into the language you chosen for the website, here is the original content below:


  18. Type
    Full-time
    Job
    VP People
    Photo
    Location
    Anywhere
    Date Posted
    18/2 2025

      Job Description

    The VP People, Go-to-Market (GTM) is a senior HR leader responsible for partnering closely with the Chief Business Officer and overseeing the HR strategy for the entire GTM organization. This role plays a key part in shaping the people strategy for our GTM organization while supporting GTM HQ functional leaders across 20 offices worldwide. The ideal candidate will bring a balance of strategic foresight and operational excellence, leveraging their expertise in change management, leadership development, and organizational effectiveness to drive business growth.

    What you’ll do:

    • Strategic HR Leadership – Act as a key thought partner to the CBO and senior GTM leaders, influencing decision-making and helping shape the long-term talent strategy for GTM functions
    • Change Management & Transformation – Lead change initiatives that support organizational growth and transformation, ensuring alignment with business objectives while fostering agility and adaptability within the workforce
    • Business Partnership – Partner closely with regional GTM leaders to tailor HR strategies that align with both HQ and field operations, ensuring a balance between global consistency and local market needs
    • Leadership Development – Design and implement leadership development programs that strengthen managerial capabilities
    • Talent Strategy & Execution – Drive workforce planning, talent development, and succession planning to support GTM functions’ evolving needs
    • Culture & Engagement – Champion a high-performance culture by fostering engagement, collaboration, and an inclusive work environment across global teams
    • HR Operations & Execution – Ensure HR processes, policies, and programs effectively support the unique needs of GTM functions, from hiring and onboarding to performance management and compensation strategy
    • Market & Industry Expertise – Stay abreast of industry trends, competitive landscapes, and emerging best practices to continuously enhance HR strategies that drive business success

    What you have:

    • 15+ years of HR leadership experience, specializing in supporting GTM functions and navigating complex matrix environments
    • Proven experience partnering with senior executives and influencing strategic decision-making
    • Extensive experience leading HR initiatives in fast-paced, growing organizations, with strong change management expertise
    • Strong multicultural experience and ability to navigate complex, global organizational structures
    • Exceptional business acumen, with a deep understanding of GTM strategies and operational nuances
    • Ability to balance strategic vision with hands-on execution, working effectively across both structured and evolving environments
    • Proven managerial experience
    • Outstanding communication, stakeholder management, and interpersonal skills
    • Demonstrated ability to lead and execute people strategies in both HQ and regional field organizations
    • Expertise in leadership development, organizational effectiveness, and talent strategy
    • Ability to foster collaboration, drive innovation, and create a culture of accountability

    Bonus Points:

    • Introduced by an AppsFlyer team member

    As a global company operating from 25 offices across 19 countries, we reflect the human mosaic of the diverse and multicultural world in which we live. We ensure equal opportunities for all of our employees and promote the recruitment of diverse talents to our global teams without consideration of race, gender, culture, or sexual orientation. We value and encourage curiosity, diversity, and innovation from all our employees, customers, and partners.